Kosthållning

Kosten har hållts relativt bra, och med relativt menas att jag åt 2st "Choclate chip cookies" igår. Och idag var jag på middag hos lillebrorsan med familjen och tog en pytteliten portion med "Gnocci" som han lagt ner 3 dagar på att göra. Möe godt måste jag säga. Åt även en tugga älg ikväll och det smakade fina fisken utöver den lax jag hade på min tallrik. Min bror är en mäkta bra kock må jag säga. Jag har klippat och klistrat ihop en bild idag för att klargöra om hur mycket som hänt på två veckor. Att man kan tappa så satans mycket när man knappt ändrat livsstil. Dekadens+Viktminsning=Sant, den bästa formeln jag läst på länge. Klämde en pizza igår utan en uns ågren, med tanke på att jag vet att måttbandet kommer visa minus minst en cm nästa vecka. Väktarincidenten har använts som motivation när man ska ta ut sig lite extra i gymmet så det var inte en helt sämst upplevelse. Jag vill passa på att tacka alla kamrater för stödet jag fått efter denna minst sagt brutalt orättvisa upplevelse. Död åt ordningsvakter och deras helvetes laglösa arbetssätt. Men det är väl som man säger, människor med små kukar söker sig till auktoritära yrken.
Nåja, här är bilden:

Kommentarer
Postat av: Irene

Bravo Jocke! Tänk vad snygg och pigg du kommer att vara till sommaren.

2010-02-06 @ 09:17:51
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0