Jakt på kurslitteratur

Idag har jag varit på jakt efter kurslitteratur lite här och där i stockholm, får vara nöjd och försöka se det som motionsträning då jag har promenerat tills fötterna svullnat. Boken jag var på jakt efter hittades till slut i universitetets studentbokhandel, som passande nog var det sista stället jag letade på.
Träningsverken i ryggen är olidlig men väntas vara över imorgon då jag och Oskar ska iväg till "ryssgymmet" i trånkan och bita till oss. Schemat imorgon är fokus på bröst, mage och armar.

Dagens käk:

Frukost:
2 knäckemackor
Lunch:
Gårdagens Tacopaj
1 Glas mjölk
Middag:
Gårdagens Tacopaj
Kvällsmål:
Rostade jordnötter

Gick +/- 0 idag på Oddset också, det är väl inte helt åt helvete.

/Shu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0