Utebliven träning

Idag var det sen skola och Oskar hade mycket att stå i så träningen uteblev.

Dagens käk:

Frukost:
2 knäckemackor och 2 stekta ägg

Lunch/Middag:
Quornkorvar
Halloumi
Gräddsås
Sallad med vinegrette

Kvällsmat:
Vita bönor

Oddset: 40 spänn back

Imorgon blir det hemmaträning för hela slanten efter jag traglat mig igenom en del av kurslitteraturen, upplägget på träningen blir efter de medel jag har hemma. Situps, armhävningar, stångrodd, underarmcurls och bicepcurls, efteråt blir det en joggingtur tills jag stupar, dvs 10 minuter följt av promenad till systemet och sen till morsan för att tigga mat och en hunka.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kom igen nu brorsan!

2010-01-23 @ 12:33:29
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0