Utnyttja ickeölsprincipen

I helgen har jag druckit minst 5 liter vin och det är surt, bokstavligen talat. Men det känns bättre än att dricka en helvetes massa öl. Det har varit lite svackigt med skrivandet men jag kompenserar det nu med ett dagens käk:

Lunch/Middag:
Hemlagad pizza med dinkelmjöl och fullkornsmjöl.
3 sorters ost
Tomatsås

Kvällskäk:
4 knäckemackor, plain as it is.

Det är svårt att hålla kosten på helger där man dricker och flummar runt.

Gick en del plus idag på oddset dock så imorgon blir det att hämta ut lite cash och köpa fryst fisk. Kanske spela lite för slanten. En det cash på Osasuna kommer läggas.

Det känns som om att min sodastreamer räddar mig från mina dryckesbegär. Sodastreamern och Fun Light.


Kommentarer
Postat av: Johanna

KOM IGEEEEN NU KOORV :D

2010-01-28 @ 06:34:12
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja Jocke, hur går det?

2010-01-28 @ 17:46:53
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0